IzzyRest
Firma Merco od kilkunastu lat tworzy systemy dla rynku HORECA. Dzięki wielu możliwościom konfiguracji systemy mogą obsługiwać zarówno małe lokale gastronomiczne i hotele jak i duże sieci.
- praca w systemie Windows,
- moduł kelnerski również z obsługą mobilną w systemie Android,
- praca w sieci komputerowej,
- możliwość instalacji na dowolnej ilości komputerów (bez względu na posiadaną licencję),
- rozbudowany system uprawnień dla użytkowników,
- dostęp do programu przez Internet,
- integracja z portalami pyszne.pl, upmenu.com
- integracja z terminalami płatniczymi polcard
dowolna ilość otwartych rachunków,
definiowany układ sali (stoliki, wiele sal),
łączenie/dzielenie rachunków,
grupowa obsługa rachunku,
rozbudowany system uprawnień użytkowników,
obsługa rachunków i roliczeń wewnętrznych,
obsługa dowolnej ilości drukarek bonowych i monitorów kuchennych,
zwrotna informacja dla kelnera z kuchni o realizacji zamówienia,
kontrola czasu realizacji zamówień,
definiowane wzory wszystkich wydruków,
zmiana kolejności bonowania,
atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe,
obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite), kompozycji produktów z wyborem z listy oraz kompozycji z wyborem z grup (np. pizza z wymiennymi składnikami, dzielona na części, itd.)
obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji)
łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów (rezygnacja z kodów, operacje jedynie na nazwach – najbardziej naturalne z możliwych, zastosowanie technologii drag&drop np. przy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczególnymi grupami),
rozbudowane definiowanie uprawnień użytkowników,
tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników,
definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwość zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur),
obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g średniej ceny magazynowej składników lub w/g ostatnich cen przyjęcia na magazyn,
definiowalne wszystkie listy słownikowe,
dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary,
szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży)
dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych,
moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z możliwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp),
automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych,
bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią)
dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń,
możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp.),
dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy,
współpraca z systemem hotelowym izzyHotel,
dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet.
rozliczanie magazynów on-line,
dowolna definiowana struktura magazynów,
definiowane rodzaje operacji magazynowych,
łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości opakowań), automatyczne przeliczanie jednostek,
obsługa dostawców,
inwentaryzacje na dowolny moment, również „wstecz” (z automatycznym przeliczaniem stanów magazynowych),
sprawdzanie historii stanu magazynowego na dowolny moment,
łatwa, intuicyjna kontrola braków magazynowych
tworzenie gotowych szablonów dla operacji magazynowch,
przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtrowanie danych),
eksport danych do plików xls, pdf, html, txt,
inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury,
dowolne wydruki i raporty łącznie z wykresami,
dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet
obsługa z dowolnego urządzenia z systemem android (smartfony, tablety),
możliwość pracy off-line (bez zasięgu sieci wifi),
synchronizacja rachunków urządzenie przenośne – POS (rachunki utworzone na urządzeniu przenośnym widoczne od razu na urządzeniu POS)
pełna obsługa rachunków, stolików,
łączenie/dzielenie rachunków,
obsługa zestawów i kompozycji (pizza)
współpraca z drukarkami bonowymi i monitorami kuchennymi,
współpraca z drukarkami fiskalnymi
centralna baza danych,
zarządzanie pozycjami menu, cennikami, promocjami w poszczególnych lokalach z centrali,
dostęp do baz danych poszczególnych lokali bezpośrednio z centrali,
synchronizacja bazy klientów,
obsługa wlasnych systemów lojalnościowych i rabatowych z centralnym zarządzaniem i automatyczną synchronizacją danych,
centralny magazyn,
system zamówień magazynowych pomiędzy lokalami i centralnym magazynem,
moduł produkcji w magazynie centralnym zsynchronizowany z zamwieniami z lokali,
raporty łączone (z poszczególnych lokali)
dowolnie definiowane składniki pizzy,
możliwość automatycznej zmiany ceny przy zamianie skladników,
podział pizzy na części,
wymiana składników dla osobnych części
szybkie wyszukiwanie Klienta w/g dowolnego parametru (nr. telefonu, imię, adres itp)
podpowiedzi ostatniego zamówienia i ulubionych potraw Klienta,
definiowane strefy dostawy,
prezentacja adresu dostawy wraz z rejonem dostawy na mapach google,
definiowane kierunki sprzedaży (dowóz, odbiór osobisty, w lokalu),
przyporządkowanie zamówień do kierowców,
system rozliczania kierowców
rabaty procentowe i kwotowe,
definiowane uprawnienia do udzielania rabatów,
karty rabatowe,
bony rabatowe (kwotowe),
definiowane przyciski „szybkich rabatów”
promocje związane z produktem, grupą produktów lub ilością składników,
możiwość ograniczeń czasowych promocji,
łączenie promocji z kartami klienta,
zbieranie punktów za poszczególne produkty,
wymian apunktów na produkty,
karty przedpłacone,
karty abonamentowe